• A través d’aquest acord, homòleg al signat per les dues entitats a escala nacional el passat mes de maig, els socis de l’ATA Castella i Lleó es podran beneficiar d’una oferta personalitzada d’energia, serveis i solucions energètiques ofertes per Naturgy.
  • El telèfon gratuït habilitat per oferir solucions energètiques als autònoms castellans i lleonesos és el 900 10 18 16.

Naturgy i l’Associació de Treballadors Autònoms de Castella i Lleó han signat un acord per posar a disposició dels afiliats d’aquesta federació una àmplia oferta d’energia, serveis i solucions energètiques destinada a millorar l’eficiència energètica dels treballadors autònoms.

Mitjançant aquest acord, Naturgy assessorarà els autònoms de la comunitat en matèria de subministrament energètic, confort, eficiència energètica, mobilitat i il·luminació, i posarà a disposició dels socis ofertes específiques amb descomptes en gas, electricitat i serveis, tant per als negocis dels treballadors autònoms com per a les seves llars.

A més, orientarà en solucions energètiques per millorar l’eficiència amb la tecnologia més avançada, i facilitarà l’adquisició de vehicles propulsats per gas mitjançant bons i descomptes en combustible.

L’acord ha estat signat avui a Valladolid per José Manuel Toral, delegat per a Castella i Lleó de Naturgy i Soraya Mayo, presidenta de l’ATA Castella i Lleó.

Després de la signatura, José Manuel Toral ha recordat que “aquest acord és una mostra del compromís de Naturgy per oferir els seus productes amb les millors condicions a un col·lectiu tan important com els treballadors autònoms, avalats sempre per l’última tecnologia i els millors serveis, per contribuir a l’optimització de la factura energètica dels seus negocis i vehicles”.

Per la seva banda, Soraya Mayo ha assegurat que “un dels nostres reptes és impulsar l’economia i els llocs de treball sostenibles i respectuosos amb el medi ambient a la nostra comunitat. Això comporta aprofitar un nínxol de mercat per explotar, retallar en despeses de consumibles fixos i estimular el potencial de les empreses per convertir-se en actors del canvi. Com a principal associació d’autònoms, sabem que les despeses fixes dels prop de 200.000 autònoms castellans i lleonesos en gas, llum o combustible són un primer escull a superar mes a mes, de manera que convenis com aquest ens donen l’oportunitat de reduir preocupacions i ampliar la competitivitat dels autònoms”.

Primera empresa energètica integrada d’Espanya

Naturgy, una de les companyies multinacionals líders en el sector del gas i l’electricitat, té prop de 20 milions de clients a més de 30 països.

A través de Naturgy, l’empresa ofereix als seus clients solucions personalitzades amb l’objectiu de cobrir les seves necessitats energètiques, cosa que millora la seva competitivitat a través de la innovació, el compromís amb l’eficiència energètica i la reducció d’emissions de gasos amb efecte d’hivernacle.

A Castella i Lleó, Naturgy té prop de 700.000 clients de gas i electricitat, 206.000 de serveis de manteniment (Servigas i Servielectric) i més de 600 clients amb contractes de gestió energètica integral i solucions d’il·luminació eficient.

Sobre l’ATA

La Federació Nacional d’Associacions de Treballadors Autònoms-ATA és actualment l’organització més gran d’aquest col·lectiu a Espanya, amb una representativitat acreditada pel Ministeri d’Ocupació i Seguretat Social del 64% del total d’autònoms. ATA té presència en totes les comunitats autònomes. El seu objectiu és la defensa dels interessos dels treballadors per compte propi i disposa d’una àmplia gamma de serveis per als seus socis. Integra més de 300 organitzacions sectorials, que en conjunt representen més de 440.000 autònoms.

Valladolid, 13 de juliol de 2018.

Imatges