El Fons Solidari de Rehabilitació Energètica és una iniciativa de la Fundació Naturgy que neix amb l’objectiu de rehabilitar, en matèria energètica, les llars de famílies en situació de vulnerabilitat.

És una iniciativa oberta en la qual també pot col·laborar qualsevol persona interessada amb una aportació econòmica. La Fundació igualarà l'import de les aportacions fetes. Totes les donacions es destinaran a reparar o millorar en matèria energètica habitatges de persones en situació de vulnerabilitat energètica.

Com funciona

La Fundació Naturgy es compromet a aportar el mateix import que els donatius fets. És a dir, si es fa una donació de 10 euros, la Fundació Naturgy farà una altra donació amb aquesta mateixa quantitat.

Qui hi pot participar?

El fons està obert a tothom que vulgui contribuir, ja sigui un particular, una empresa, una associació o una entitat. Els donants poden aportar la quantitat que vulguin (amb un import màxim de 10.000 €).

Com es fa la donació?

Les donacions es fan a la plataforma de pagament habilitada.

Enllaços

Nota de premsa